Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van jouw keuze in de winkelwagen door op de "direct bestellen” knop te klikken. Vul alle gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Plaats je bestelling" drukt, is de bestelling definitief.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 
Ja, je ontvangt direct een orderbevestiging per email. Nadat we de betaling ontvangen hebben, sturen we je ook gelijk de factuur per email.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, indien de bestelling nog niet verstuurd is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Betalen

iDEAL
Vink dan de iDEAL-betaalkeuze aan en selecteer je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar de site van jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat jouw bestelling is betaald.

Mastercard of Visa
Nadat je een keuze hebt gemaakt moet je jouw creditcardnummer, de vervaldatum, CVC code, naam en initialen van de creditcardhouder invullen. Hierna wordt jouw betaling online geautoriseerd. Wanneer het goedgekeurd wordt is je betaling geslaagd en de bestelling geplaatst.

Mister Cash
is voor onze Belgische klanten die een betaling doen op onze website, waarbij de veiligheid en betrouwbaarheid van deze betaalwijze absoluut gegarandeerd is. De volgende Belgische banken zijn aangesloten bij Mister Cash: KBC, Dexia Bank, Fortis Bank, FINTRO, AXA Bank, CBC, ING Bank en VDK Spaarbank.

DIRECTebanking
is een betaalmethode die actief is in België, Nederland en verschillende andere Europese landen. Wanneer je DIRECTebanking selecteert als betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van DIRECTebanking. Je selecteert dan jouw eigen bank en hierna kun je de betaling afronden.

Betaal na ontvangst
Billink voert voor Gave Actie het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Billink via email ontvangt om het gekochte product te betalen.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Bij alle producten van Gave Actie staat vermeld wat de verzendkosten zijn. Mocht dit per ongeluk niet het geval zijn, dan hanteren wij maximaal € 5,95 binnen Nederland en België.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij kunnen zulke scherpe prijzen bieden omdat we bijna geen eigen voorraad hebben. Zodra de aanbieding afloopt, plaatsten wij een bestelling bij de leverancier. Wanneer wij de producten binnen krijgen, sturen we de bestelde producten direct op naar jou. Wij hanteerten daarom een levertijd van 7 werkdagen nadat de actie is afgelopen.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL, overdag en 's avonds op het door jou aangegeven verzendadres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan probeert PostNL het nog een keer. Lukt het dan nog niet, dan kan je met het afhaalbericht het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaal loket.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt een zichttermijn van 14 dagen. Je hebt 14 dagen de tijd om een melding te maken dat je een artikel retour wilt sturen, hierna heb je 14 dagen waarbinnen je het product onbeschadigd kunt retourneren in, indien mogelijk, de originele verpakking. Wanneer het niet mogelijk is om je product te retourneren in de originele verpakking, zorg er dan voor dat het zo goed en zo netjes mogelijk is ingepakt. Vergeet niet ons retourformulier toe te voegen bij het terug sturen.

Het retourneren is op eigen risico. De kosten zijn voor eigen rekening. Zorg er daarom voor dat je een retourzending voldoende frankeert. De kosten van het product en de oorspronkelijke verzendkosten worden zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort.

Garantie

Mijn product is defect. Wat nu?
Mocht het product defect aangekomen zijn of binnen de garantieperiode defect gegaan zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur een defect product nooit retour zonder melding hiervan. Je kunt na contact met onze klantenservice gebruik maken van ons antwoordnummer voor gratis retourneren. Wij vergoeden geen verzendkosten.

Alle producten op deze website kennen een garantietermijn van minimaal één jaar, tenzij anders vermeld. Je hebt te allen tijde recht op de wettelijke garantietermijn. Fabrieksfouten in jouw product worden gekwalificeerd als zijnde garantie.

Was jouw bestelling defect of beschadigd bij aankomst, meld dit dan altijd aan de bezorger. Maak eventueel digitale foto’s van de beschadiging(en) en stuur die ons per email op. Meld een defect of beschadiging bij aankomst zo snel mogelijk.

Is het beschadigde of defecte product nog op voorraad, dan sturen wij, direct na ontvangst van de retour, kosteloos een nieuwe op. Is het product uitverkocht, dan ontvang je het bestede bedrag binnen dertig dagen terug.

Het spreekt voor zich dat schade ontstaan door onjuist of onzorgvuldig handelen, buiten onze garantievoorwaarden valt.

Klacht

Gave Actie streeft ernaar om je te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat je een klacht hebt, laat het ons dan weten.

Je kunt jouw klacht kenbaar maken via email, telefoon en/of post, onder vermelding van jouw naam, telefoonnummer en order of factuurnummer. Probeer de klacht zo concreet mogelijk te beschrijven. Na ontvangst van je klacht, ontvang je binnen 1 werkdag een ontvangsbevestiging.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern jouw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met je worden opgenomen om de klacht te bespreken en je een passende oplossing te bieden.